مسابقه کتابخوانی و نقاشی شرکت دخانیات ایران


مسابقه کتابخوانی و نقاشی شرکت دخانیات ایران

تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۱۰

تعداد بازدید: ۴۲۸

ثبت کننده:

میثم اکبری دلیر مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران با اشاره به هفته بدون دخانیات گفت: پیشگیری و کاهش مصرف دخانیات با فرهنگ سازی و آموزش سلامت از برنامه های ماست چرا که ما خواهان سلامت مردم و کاهش مصرف دخانیات در کشور هستیم.

وی با بیان اینکه ما دخانیات را یک صنعت می بینیم و ناگزیریم در این صنعت فعالیت و تولید کنیم، افزود: ما با تبلیغ و ترویج دخانیات مخالفیم اما ضرورت توجه به تولید در داخل و اشتغال زایی را علت فعال بودن این صنعت می دانیم و به مناسبت هفته جهانی بدون دخانیات و در هشتادو ششمین سال فعالیت این شرکت کلیه خطوط تولید شرکت دخانیات به مدت 86 دقیقه متوقف خواهد شد.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران به برنامه های این شرکت در هفته جهانی بدون دخانیات اشاره کرد و گفت: برنامه هایی در این هفته اجرا خواهیم کرد که شامل برنامه های فرهنگی، ورزشی و تفریحی است.

اکبری دلیر، توقف خط تولید، مسابقه کتابخوانی برای عموم، مسابقه نقاشی برای کودکان و نوجوانان 8 تا 15 سال، اهدای خون کارکنان شرکت، کوهپیمایی و جمع آوری فیلتر سیگار، همایش دوچرخه سواری بین مردم منطقه و کارکنان شرکت در خیابان قزوین و داخل شرکت را از جمله این برنامه ها دانست.

وی با بیان اینکه همایش دوچرخه سواری بعدازظهر فردا چهارشنبه برگزار می شود، افزود: برای مسابقه کتابخوانی از کتاب «ترک دخانیات، یک ضرورت» تعدادی سوال طراحی شد که به برندگان این مسابقه به قید قرعه و همچنین به برندگان دیگر فعالیت های فرهنگی و ورزشی جوایزی اهدا خواهد شد.

مسابقه کتابخوانی:

شرکت کنندگان می بایست در شروع مسابقه نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را به دقت وارد کنند.

هر شماره تنها یک بار در مسابقه می تواند شرکت کند. در صورت شرکت بیش از یک بار، شماره مورد نظر از لیست مسابقه حذف خواهد شد.

برای پاسخ به 10 سوال مسابقه 6 دقیقه زمان خواهید داشت.

به نفرات برتر مسابقه به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

تا روز چهارشنبه 17 خرداد برای شرکت در مسابقه فرصت خواهید داشت.

برای دریافت فایل کتاب " ترک دخانیات، یک ضرورت" به لینک https://www.tobacco.ir/Uploads/2023/5/eecd6743-53d0-428e-bd02-61a31901a49e.pdf مراجعه کنید .

برای شروع مسابقه به لینک https://survey.porsline.ir/s/ww2ba5Ch مراجعه کنید .

#مسابقه کتابخوانی و نقاشی شرکت دخانیات ایران #بین الملل #دخانیات #آموزش #هفته جهانی بدون دخانیات #برنامه فرهنگی #شرکت #مسابقه کتابخوانی مجازی #اشتغال‌زایی
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی و نقاشی شرکت دخانیات ایران»